Wyniki wyszukiwania

Reklama w Internecie – stare, dobre sposoby?

Opublikowane przez admin w Maj 7, 2015
| 0

 

[responsivevoice_button voice="Polish Female" buttontext="Odsłuchaj ten post"]

 

Czy w reklamie warto pisać oczywistości typu: „Bezbłędnie prowadzę księgi rachunkowe” (reklama biura księgowego);  „Strzygę równo i bez ząbków” (reklama fryzjera); „Stawiam proste ściany” (reklama murarza). Przecież to „oczywiste oczywistości”. Każdy klient z góry zakłada, że księgowy potrafi prowadzić księgi, fryzjer potrafi czesać, a murarz umie murować.

Jak więc sprawić, aby klient zauważył twoją firmę?

Można go zaskoczyć. Można pokazać, że „wprawdzie nie jestem największy, ale dlatego właśnie staram się bardziej. Podobny slogan zbudował potęgę jednej z wypożyczalni samochodów.

“We are only #2 so We try harder” When Paula Green created Avis’ “We try harder” campaign with art director Helmut Krone, it was a triumphant success. More than a catchy advertising slogan, Avis adopted the phrase as the company’s manifesto. In just four years, the rent-a-car company had overhauled every facet of their business, resulting in a market share increase from 11% to 34%. With just three words, Avis had set a new standard for rental car companies around the world. A testament to Paula’s vision, half a century later, ‘We Try Harder’ remains the company’s tag line. (źródło cytatu http://www.projectrebrief.com/avis/)

Sposobów reklamy można wymyślać setki. Ale skuteczne będą tylko te, które „obudzą” umysł odbiorcy. Nikogo nie przyciągną zapewnienia o tym, że znasz się na swojej pracy. Niewielu zainteresuje Twoja dwustuletnia tradycja, ponieważ większość szuka NOWOCZESNOŚCI. Jeśli nie chcesz zdobywać klientów najniższą ceną, ani czymś nowocześniejszym niż ma konkurencja – pomyśl o dowcipie. Myślisz, że tak się nie robi? To, na czym polegają reklamy wszystkich sieci komórkowych? Dla przykładu – poniższy film, wstawiony na stronie agencji nieruchomości zwiększa zainteresowanie klientów, mimo, że w tytule jest słowo „Oszustwo”. A dlaczego przysparza klientów? Zobacz.

Czcionka
Kontrast

Porównaj Oferty