Wyniki wyszukiwania

Ile kosztuje strona internetowa – cennik

Opublikowane przez admin w Luty 21, 2017
| 0

Ile kosztuje wykonanie strony internetowej - przykładowy cennik i kalkulator

Na tej stronie znajdziesz formularz-kalkulator do automatycznej wyceny dzięki któremu możesz samodzielnie i wstępnie oszacować cenę zaprojektowania i wykonania strony internetowej.

Wszystkie nasze strony przystosowane są do oglądania na urządzeniach mobilnych oraz do łatwego pozycjonowania. Strony internetowe projektujemy na terenie całej Polski Białystok, Bydgoszcz, Chorzów, Gdańsk, Gdynia, Gorzów Wielkopolski, Katowice, Kraków, Koszalin, Łódź, Oświęcim, Olsztyn, Piła, Poznań, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Trzebnica, Warszawa, Wrocław, oraz dla innych krajów Unii Europejskiej np. Bułgaria, Niemcy, Skandynawia, Wielka Brytania..

499 PLN

Tyle kosztuje w pełni funkcjonalna strona internetowa.

Pozostałe funkcje to mniej lub bardziej potrzebne dodatki. Jeśli nie masz pewności co wybrać skontaktuj się nami. Najlepszą wycenę dostaniesz od naszego doradcy.

Darmowe Konsultacje: + 48 786-816-303

Skontaktuj się z Nami.

Jeśli chcesz mieć dobrą stronę internetową nie projektuj jej samodzielnie. Najlepszym rozwiązaniem będzie opowiedzenie nam jak działa twoja firma i skorzystanie z naszych porad co do budowy strony. Przecież każdy jest specjalistą w swojej dziedzinie, więc prawdopodobnie istnieją istnieją takie możliwości internetu o jakich ci się nawet nie śniło. Projektowanie stron internetowych zostaw nam, a wtedy wprowadzimy Cię w świat tych najnowocześniejszych technologii.

Struktura modułowa strony internetowej pozwala na to, że w zasadzie niemal każdy element serwisu może zostać dodany w dowolnej chwili. Dzięki takiemu rozwiązaniu strona internetowa może „rosnąć” wraz z rosnącymi potrzebami jej właściciela, a wydatki ponoszone na jej budowę będą rozkładały się w czasie.

Dlaczego strona musi być responsywna?

Wystarczy spojrzeć na powyższy wykres ! Nie można tracić niemal połowy klientów !  Projektowane stron internetowych musi uwzględniać najważniejsze trendy – dlatego obecnie wszystkie strony robimy w wersji przystosowanej do urządzeń mobilnych.

Użytkownicy Internetu - wg StatCounter

  • PC i Laptop
  • Smartfon
  • Tablet
  • inne

Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że wykonując samodzielną wycenę wykonania strony internetowej bardzo często wybieracie Państwo zbyt dużo modułów przez co cena projektu staje się wyższa niż rzeczywista potrzeba. Dlatego proponujemy, aby tę samodzielną wycenę traktować jedynie jako wstępne oszacowanie, a po dokładną propozycję zwracać się do nas bezpośrednio.

Reklama w Internecie

Oprócz projektowania stron internetowych pomagamy w prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie. Dzięki naszej wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu szybciej i taniej dotrzesz do właściwych odbiorców, Twoich potencjalnych klientów. Skontatuj się z nami w celu ustalenia szczegółów kampanii reklamowych.

 

Szkolenie powdrożeniowe

Dobrze wykonana strona internetowa umożliwia zamawiającemu możliwość samodzielnego wprowadzania i edytowania treści, więc firma tworząca strony internetowe powinna po wykonaniu swojego dzieła zapewnić dostarczenie odpowiednich instrukcji i przeszkolenie użytkownika w zakresie korzystania z panelu administracyjnego strony internetowej. Takie szkolenia najczęściej odbywają się online za pomocą programów umożliwiających współdzielenie widoku ekranu komputerowego .

Zostaniesz gwiazdą

Twoja strona osiągnie wysoką pozycję, co pomoże wygrać z konkurencją

Serwisy szkoleniowe

Można sprzedawać kursy stacjonarne i online (e-learning)

Systemy rezerwacyjne

Kalendarze szkoleń, terminarze spotkań, pokoje hotelowe…

Zawsze Responsywnie

Dobry wygląd na PC i urządzeniach mobilnych

Otrzymasz wsparcie

Doradzamy w trakcie projektowania i wspieramy powykonawczo

Lokalny portal

Specjalne rozwiązania dla Agencji Nieruchomości

Dowolne branże

Transport, gabinet, kancelaria, salon, turystyka…

Banki zdjęć

Proponujemy ciekawe zdjęcia autorskie i z banków fotografii

Oferta specjalna dla Agencji Nieruchomości

Przykładowe możliwości stron dla Agencji Nieruchomości:

  • import ofert z programu agencyjnego, MLS i.lub SWO,
  • funkcja “Lokalny Portal”, pomagająca w pozycjonowaniu i zdobywaniu ofert,
  • zapamiętywanie parametrów poszukiwanych nieruchomości i automatyczne powiadamianie klientów o pojawiających się nowościach.
  • responsywność,
  • możliwość dodawania planów nieruchomości,
  • możliwość dodawanie wideo,
  • statystyki oglądalności poszczególnych ofert

A to wcale nie jest wszystko. Zobacz demo >>> Sam wybierasz jak chcesz płacić za stronę internetową agencji nieruchomości (abonament, lub opłata jednorazowa)

Jak zamówić dobrą stronę internetową?

Jeśli chcesz zamówić stworzenie strony internetowej to przyda się poznanie reguł którymi kieruje się firma zajmująca się projektowaniem takich serwisów, oraz ogólnych zasad pozwalających na dobrą współpracę i wzajemne zrozumienie.

“Grzech pierworodny” zamawiających strony internetowe

Podstawowym błędem osób, które chcą zamówić stronę lub sklep internetowy jest to, że same zaczynają go projektować w swojej wyobraźni. Planują: jak rozłożyć poszczególne elementy, gdzie ma być jakiś przycisk, jakie zdjęcia mają być w tle, co ma się przesuwać, co ma migać i tak dalej. A przecież ta praca należy do projektanta strony internetowej, ponieważ to on zna się na tym co jest dobrą praktyką w internecie i czego należy unikać. Przypuszczam, że gdybyśmy robili strony zawsze według tego co wyobraził sobie nasz zleceniodawca, to w 95 procentach przypadków nie nadawałyby się one do oglądania, lub co gorsza odstraszałyby klientów których przecież miały pozyskać.

Podział ról w trakcie tworzenia strony internetowej

W dzisiejszym skomplikowanym i nowoczesnym świecie obowiązuje zasada specjalizacji. I tak w procesie tworzenia strony internetowej należy założyć, że

  1. Osoba zamawiająca stronę Internetową zna się na biznesie, który chce na tej stronie przedstawić i tak na przykład jeżeli jest dentystą, to zna się na prowadzeniu gabinetu dentystycznego, a jeżeli zajmuje się produkcją mebli – to zna się na tej produkcji. Natomiast zamawiający z pewnością nie jest specjalistą z dziedziny IT, ponieważ gdyby nim był to nie zamawiałby usługi budowy strony internetowej.
  2. Firma tworząca strony internetowe z pewnością jest specjalistą w zakresie IT, ale nie musi nic wiedzieć o prowadzeniu wspomnianego wcześniej przykładowego gabinetu dentystycznego, czy też firmy produkującej meble.

Z powyższego wynika, że dla wykonania dobrego serwisu internetowego najlepiej będzie aby jedna strona nie wchodziła w buty drugiej strony. A to oznacza, że każdy musi się zająć w tym na czym się zna.

Wzajemne zrozumienie warunkiem stworzenia dobrej strony internetowej

Zleceniodawca powinien opowiedzieć na czym polega jego biznes, co chce przedstawić na stronie i w ogóle jaki jest cel tej strony. Na przykład – czy strona ma być tylko zwykłą wizytówką, czy ma być sklepem, czy też ma być dużą stroną informacyjną. Ważne jest także określenie komu i czemu ma służyć taka strona internetowa, np. czy ma służyć tylko do prezentowania informacji klientom pozyskanym z innych źródeł, czy – wręcz odwrotnie – ma sama zdobywać nowych klientów. Aspektów które należy rozważyć jest wiele, ale my jako projektanci strony internetowej z pewnością o nie dokładnie dopytamy.  Po przeprowadzeniu wywiadu, przedstawimy wstępną wycenę, która w wyniku ostatecznych uzgodnień może zostać skorygowana.

 

Przykładowe wyceny

Strona BASIC

Responsywna wizytówka firmy
499 PLN

W wersji Basic otrzymasz w pełni funkcjonalną stronę internetową, która będzie posiadać formularze kontaktowe Mapy Googla, CMS umożliwiający dodawanie dowolnych treści.

SKLEP

Doskonały sklep internetowy
998 PLN

Zacznij zarabiać w internecie i uruchom swój własny sklep. Już wersja podstawowa pozwala sprzedawać nieograniczoną ilość towaru. Rozbudowane wersje przyjmują płatności online i wystawiają faktury. Przyjazny mobilom.

AGENCJA / PORTAL

Responsywna wizytówka firmy
800 PLN

Strony dedykowane agencjom nieruchomości, i tym którzy chcą otworzyć lokalny portal z ogłoszeniami nieruchomości na sprzedaż, lub do wynajęcia. Import i eksport ofert. Pozycjonowanie.