Wyniki wyszukiwania

Ile kosztuje strona internetowa – cennik

Opublikowane przez admin w Luty 21, 2017
| 0

Ile kosztuje wykonanie strony internetowej - przykładowy cennik i kalkulator

Na tej stronie znajdziesz formularz-kalkulator do automatycznej wyceny dzięki któremu możesz samodzielnie i wstępnie oszacować cenę zaprojektowania i wykonania strony internetowej.

Wszystkie nasze strony przystosowane są do oglądania na urządzeniach mobilnych oraz do łatwego pozycjonowania. Strony internetowe projektujemy na terenie całej Polski Białystok, Bydgoszcz, Chorzów, Gdańsk, Gdynia, Gorzów Wielkopolski, Katowice, Kraków, Koszalin, Łódź, Oświęcim, Olsztyn, Piła, Poznań, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Trzebnica, Warszawa, Wrocław, oraz dla innych krajów Unii Europejskiej np. Bułgaria, Niemcy, Skandynawia, Wielka Brytania..

499 PLN

Tyle kosztuje w pełni funkcjonalna strona internetowa.

Pozostałe funkcje to mniej lub bardziej potrzebne dodatki. Jeśli nie masz pewności co wybrać skontaktuj się nami. Najlepszą wycenę dostaniesz od naszego doradcy.

Darmowe Konsultacje: + 48 786-816-303

Skontaktuj się z Nami.

Orientacyjna (darmowa) wycena projektu strony www

Wypełnij poniższe pola zgodnie ze swoimi potrzebami i wyślij ten formularz. W zamian, niezwłocznie otrzymasz szacunkową wycenę wykonania serwisu internetowego. Zwróć uwagę, aby wpisać poprawny adres email. Podanie imienia i telefonu jest dobrowolne, ale ułatwi komunikację.
  • Dane do wyceny

    Strona ma konstrukcję modułową, więc poszczególne funkcjonalności można dodawać w dowolnej chwili.

  • 1. Moduł Basic

    Jest to jedyny, obowiązkowy moduł, który umożliwia zbudowanie nowoczesnej responsywnej strony internetowej o opisanych poniżej właściwościach.
  • Cena: zł 499,00
    W ramach podstawowego serwisu zawarte są: Do 3 kont email; Responsywny szablon (czyli przyjazny również urządzeniem mobilnym); Wymagana prawem informacja o Polityce Prywatności & Cookies; Wzbogacony edytor wizualny; Prosty formularz kontaktowy; Możliwość instalowania wielu różnych formularzy; Różne ilości menu bocznego (0, 1 lub 2 w zależności od ustaleń); Hierarchiczna struktura kategorii stron i wpisów; Ustawienie jednego menu zgodne ze specyfikacją zamawiającego; Mapa Googla na stronie "Kontakt" wersja podstawowa; Wyszukiwarka ogólna; Materiały instruktażowe oraz Szkolenie online z obsługi strony do 45 min.Montaż do 4 podstron (zakładek) np. podstrony: Home, Kontakt, Polityka Prywatności , O firmie ; CMS umożliwiający samodzielne zarządzanie treścią - dzięki któremu użytkownik może samodzielnie dodawać podstrony, zdjęcia, filmy, oraz kształtować zawartość i układ menu nawigacyjnego
  • 2. Moduły dodające funkcjonalności umożliwiające przystosowanie strony do indywidualnych potrzeb

    Wybierz potrzebne ci opcje. Zwróć uwagę, że niektóre moduły rozbudowują funkcje, które są dostępne w module podstawowym. Jeśli nie masz pewności co jest naprawdę potrzebne - skontaktuj się z nami, a doradzimy optymalne rozwiązania.
    Możesz zwiększyć ilość skrzynek ponad 3 adresy dostępne w podstawowym serwisie
    Formularze kontaktowe mogą działać "inteligentnie", to znaczy mogą zbierać dane do faktur, wyceniać zamówienia, przesyłać odpowiedzi, umożliwiać eksportowanie danych do innych programów (na. programów wystawiających faktury), przyjmować przesyłane pliki itp.
    Newslettery spełniają dwie funkcje. 1 - umożliwiają gromadzenie subskrybentów wiadomości i mogą przyczynić się do zwiększenia sprzedaży: 2 - umożliwiają zbiorową wysyłkę informacji do określonej grupy osób. Jeśli zadowala cię tylko funkcja druga wykorzystaj newsletter podstawowy, lub rozbudowany o statystyki wskazujące Ile osób otworzyło twoją korespondencję Jakie tematy były najbardziej interesujące. Jeżeli zależy ci również na gromadzeniu publiczności zdecydowanie wybierz pełną wersję newslettera.
    Wzbogacone galerie fotografii mogą prezentować obrazy w rozmaitych układach (zestawienie ikon, murek, mozaika), mogą też posiadać pokazy slajdów, karuzele obrazów oraz albumy. Umożliwiają stosowanie znaków wodnych, podkładanie muzyki, dodawanie tytułów i opisów przy obrazach, wstawianie linków społecznościowych eksportowanie zdjęć na Facebook, Pinterest i inne tym podobne serwisy. Stosowanie wzbogaconych galerii poprawia przekaz graficzny. Stosowanie galerii może poprawić SEO strony, a tym samym może zwiększać ilość klientów.
    Wzbogacone Pokazy Slajdów umożliwiają wprowadzenie animacji elementów graficznych i fotograficznych, elementów video i elementów audio.
    Uwaga - w niektórych przypadkach umieszczanie treści wideo może mieć związek z wielkością serwera. Jeśli masz wątpliwości zapytaj eksperta tel. +48 786-816-303
    Zastosowanie tego modułu poprawia wizerunek(prestiż) firmy będącej właścicielem strony ponieważ wzbogaca przekaz graficzny poprzez stosowanie efektów dynamicznie pojawiających się treści, podkładanie filmów w tle strony, automatycznie budujących się wykresów, przesuwający się napisów, i kilkudziesięciu innych efektów graficznych. Jeśli masz wątpliwości zapytaj nas o poradę w jakich przypadkach warto stosować ten moduł.
    Moduł "Interaktywne szkice / plany / zdjęcia" umożliwia wstawianie na zdjęciach, planach, szkicach, wizualizacjach klikalnych pól o dowolnych kształtach zawierających odnośniki tekstowe, obrazy, filmy i przekierowania do innych stron. W cenie modułu zmapowanie jednej klikalnej grafiki.
    Wzbogacone Mapy Googla umożliwiają stosowanie własnych znaczników, grupowanie tych znaczników w kategorie, wyszukiwanie treści według kategorii znacznika, wyznaczanie tras dojazdu, zamieszczanie opisów zdjęć i linków prowadzonych do obiektów przedstawionych na mapie.
    Dzięki temu modułowi twoja strona może być wyżej w wynikach wyszukiwania. Wzbogacone SEO umożliwia edytowanie meta opisów stron pod potrzeby wyszukiwarek Googla oraz pod potrzeby takich serwisów jak na przykład Facebook. Ponadto moduł ten umożliwia zainstalowanie kodu śledzenia dostarczonego przez Google Analytics, a tym samym umożliwia sprawdzanie efektywności prowadzonych kampanii reklamowych.
    Moduł e-learningowy umożliwia prowadzenie kursów, lekcji, testów sprawdzających zdobytą wiedzę, samodzielne wydrukowanie dyplomów ukończenia szkoleń i tym podobne możliwości związane z edukacją na odległość. Jeżeli kursy mają być sprzedawane, moduł ten wymaga zainstalowania co najmniej minimalnego modułu sklepowego.
    Moduł sklepowy umożliwia prowadzenie sprzedaży przez internet. W wersji podstawowej możliwe jest prowadzenie sprzedaży i zwykłej gospodarki magazynowej. W wersji rozwiniętej możliwe jest przyjmowanie płatności online za pomocą bankowej bramki płatności oraz automatyczne wystawianie faktur.
    Moduł rezerwacji umożliwia szeroko pojętą sprzedaż przedziałów czasowych. Oznacza to, że może on służyć na przykład rezerwacji pokoi hotelowych, domków letniskowych, zapisywaniu się na odpowiednie terminy u fryzjerów, rezerwowaniu terminów konsultacji prawniczych, ustalaniu terminów przyjazdu tresera psów, zamówieniu wizyty coacha i wszystkim podobnym zdarzeniom w których głównym przedmiotem jest określenie czasów początku i zakończenia zdarzenia. Dzięki temu modułowi klient może samodzielnie wybrać rezerwowany termin, a to oznacza, że sprzedawca oszczędzi ogromną ilość czasu na zwyczajowe konsultacje związane z ustaleniem terminu i ceny wykonania usługi, które mają miejsce wtedy, gdy nie posiada on takiego modułu rezerwacyjnego. Sprzedawcy używający automatycznych modułów rezerwacyjny zdobywają większą ilość klientów niż ci, którzy takiej funkcjonalności nie oferują. Moduł ten jest dodatkową funkcjonalnością modułu sklepowego i nie może pracować bez niego. Możliwych jest wiele wariantów rozbudowy tego modułu na przykład o funkcję maili przypominających klientom o dokonanej rezerwacji. Sama sprzedaż przedziałów czasowych może odbywać się na dwa podstawowe sposoby - pierwszy to automatyczna sprzedaż nie wymagająca dodatkowego potwierdzenia ze strony sprzedawcy ( w takim przypadku możliwe jest przyjmowanie płatności online), i drugi sposób w którym rezerwacja, przed dokonaniem zakupu, musi być potwierdzona przez sprzedawcę.
    Umożliwia atrakcyjny wygląd i "skracanie" stron Pomocy. Podstawowy widok przedstawia przyciski z treścią pytań. Po kliknięciu przycisku rozwija się odpowiedź na związane z nim pytanie.
    Wzbogacone kalendarze umożliwiają zamieszczanie list wydarzeń, mini kalendarzy widocznych bocznym lub dolnym menu, kalendarzy całostronicowych. Ponadto możliwe jest planowanie wydarzeń powtarzających się. Opcja ta jest bardzo przydatna dla firm zajmujących się przygotowaniem eventów, dla firm szkoleniowych, placówek kulturalno-oświatowych, oraz wszystkich innych podmiotów chcąc tych powiadamiać swoich użytkowników o planowanych unikalnych lub okresowo powtarzających się wydarzeniach.
    Moduł importu danych zezwala na automatyczne pobieranie danych z plików csv lub XML. Przydatny jest on na przykład sklepom, jeśli ich dostawcy przygotowują dane produktów do pobrania w powyższych formatach. W wersji podstawowej importowane są pliki znajdujące się na twoim komputerze. W wersji rozwiniętej możliwy jest włączany okresowo, import z plików zamieszczonych w obcych domenach internetowych. Podane przez nas ceny nie obejmują mapowania pól importu, ponieważ każde takie mapowanie należy ustalić indywidualnie dla każdej pary dostawca-odbiorca.
    Dodatki umożliwiające przyśpieszenie wczytywania się strony internetowej, wgrywanie dużych plików, umożliwianie indywidualnego dostępu do katalogów FTP, umieszczanie różnych wariantów tych samych menu w zależności od treści podstrony.
  • 3. Dodatkowe prace, wprowadzanie ekstra treści i konserwacja

    Projektowana przez nas strona umożliwia użytkownikowi samodzielne wprowadzanie treści. Dzięki temu nie trzeba korzystać z naszych usług jeżeli chcesz zmienić przecinek lub wstawić nowe zdjęcie. Wprowadzenie tych treści nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy i jest bardzo łatwe i dzięki naszemu szkoleniu online oraz instrukcjom (co masz zapewnione w module Basic) będzie można robić to samodzielnie. Jednak, jeśli nie chcesz robić tego samodzielne - możesz zlecić to nam
    Ta usługa dotyczy wprowadzania dodatkowych podstron (zakładek) ponad to co jest zawarte w obowiązkowym module podstawowym. Uwaga: Jeśli chcesz abyśmy wprowadzili strony zawierające elementy dynamiczne musisz najpierw wykupić moduł treści dynamicznych.
  • zł 0,00
  • 4. Dodatkowe potrzeby:

    Opisz swoje oczekiwania wobec projektu strony www - te informacje pozwolą nam skorygować wycenę. Pamiętaj też, że wykonujemy więcej prac niż to jest wymienione w powyższych rubrykach. Na przykład zajmujemy się projektowaniem grafiki, przenoszeniem danych ze starych serwisów internetowych na nowe, i tym podobnymi pracami które bardzo trudno automatycznie wycenić.
  • 5. Zamów darmową wycenę

    Po wysłaniu formularza otrzymasz zwrotny mail z szacunkową wyceną.

Jeśli chcesz mieć dobrą stronę internetową nie projektuj jej samodzielnie. Najlepszym rozwiązaniem będzie opowiedzenie nam jak działa twoja firma i skorzystanie z naszych porad co do budowy strony. Przecież każdy jest specjalistą w swojej dziedzinie, więc prawdopodobnie istnieją istnieją takie możliwości internetu o jakich ci się nawet nie śniło. Projektowanie stron internetowych zostaw nam, a wtedy wprowadzimy Cię w świat tych najnowocześniejszych technologii.

Struktura modułowa strony internetowej pozwala na to, że w zasadzie niemal każdy element serwisu może zostać dodany w dowolnej chwili. Dzięki takiemu rozwiązaniu strona internetowa może „rosnąć” wraz z rosnącymi potrzebami jej właściciela, a wydatki ponoszone na jej budowę będą rozkładały się w czasie.

Dlaczego strona musi być responsywna?

Wystarczy spojrzeć na powyższy wykres ! Nie można tracić niemal połowy klientów !  Projektowane stron internetowych musi uwzględniać najważniejsze trendy – dlatego obecnie wszystkie strony robimy w wersji przystosowanej do urządzeń mobilnych.

Użytkownicy Internetu - wg StatCounter

  • PC i Laptop
  • Smartfon
  • Tablet
  • inne

Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że wykonując samodzielną wycenę wykonania strony internetowej bardzo często wybieracie Państwo zbyt dużo modułów przez co cena projektu staje się wyższa niż rzeczywista potrzeba. Dlatego proponujemy, aby tę samodzielną wycenę traktować jedynie jako wstępne oszacowanie, a po dokładną propozycję zwracać się do nas bezpośrednio.

Reklama w Internecie

Oprócz projektowania stron internetowych pomagamy w prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie. Dzięki naszej wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu szybciej i taniej dotrzesz do właściwych odbiorców, Twoich potencjalnych klientów. Skontatuj się z nami w celu ustalenia szczegółów kampanii reklamowych.

 

Szkolenie powdrożeniowe

Dobrze wykonana strona internetowa umożliwia zamawiającemu możliwość samodzielnego wprowadzania i edytowania treści, więc firma tworząca strony internetowe powinna po wykonaniu swojego dzieła zapewnić dostarczenie odpowiednich instrukcji i przeszkolenie użytkownika w zakresie korzystania z panelu administracyjnego strony internetowej. Takie szkolenia najczęściej odbywają się online za pomocą programów umożliwiających współdzielenie widoku ekranu komputerowego .

Zostaniesz gwiazdą

Twoja strona osiągnie wysoką pozycję, co pomoże wygrać z konkurencją

Serwisy szkoleniowe

Można sprzedawać kursy stacjonarne i online (e-learning)

Systemy rezerwacyjne

Kalendarze szkoleń, terminarze spotkań, pokoje hotelowe…

Zawsze Responsywnie

Dobry wygląd na PC i urządzeniach mobilnych

Otrzymasz wsparcie

Doradzamy w trakcie projektowania i wspieramy powykonawczo

Lokalny portal

Specjalne rozwiązania dla Agencji Nieruchomości

Dowolne branże

Transport, gabinet, kancelaria, salon, turystyka…

Banki zdjęć

Proponujemy ciekawe zdjęcia autorskie i z banków fotografii

Oferta specjalna dla Agencji Nieruchomości

Przykładowe możliwości stron dla Agencji Nieruchomości:

  • import ofert z programu agencyjnego, MLS i.lub SWO,
  • funkcja “Lokalny Portal”, pomagająca w pozycjonowaniu i zdobywaniu ofert,
  • zapamiętywanie parametrów poszukiwanych nieruchomości i automatyczne powiadamianie klientów o pojawiających się nowościach.
  • responsywność,
  • możliwość dodawania planów nieruchomości,
  • możliwość dodawanie wideo,
  • statystyki oglądalności poszczególnych ofert

A to wcale nie jest wszystko. Zobacz demo >>> Sam wybierasz jak chcesz płacić za stronę internetową agencji nieruchomości (abonament, lub opłata jednorazowa)

Jak zamówić dobrą stronę internetową?

Jeśli chcesz zamówić stworzenie strony internetowej to przyda się poznanie reguł którymi kieruje się firma zajmująca się projektowaniem takich serwisów, oraz ogólnych zasad pozwalających na dobrą współpracę i wzajemne zrozumienie.

“Grzech pierworodny” zamawiających strony internetowe

Podstawowym błędem osób, które chcą zamówić stronę lub sklep internetowy jest to, że same zaczynają go projektować w swojej wyobraźni. Planują: jak rozłożyć poszczególne elementy, gdzie ma być jakiś przycisk, jakie zdjęcia mają być w tle, co ma się przesuwać, co ma migać i tak dalej. A przecież ta praca należy do projektanta strony internetowej, ponieważ to on zna się na tym co jest dobrą praktyką w internecie i czego należy unikać. Przypuszczam, że gdybyśmy robili strony zawsze według tego co wyobraził sobie nasz zleceniodawca, to w 95 procentach przypadków nie nadawałyby się one do oglądania, lub co gorsza odstraszałyby klientów których przecież miały pozyskać.

Podział ról w trakcie tworzenia strony internetowej

W dzisiejszym skomplikowanym i nowoczesnym świecie obowiązuje zasada specjalizacji. I tak w procesie tworzenia strony internetowej należy założyć, że

  1. Osoba zamawiająca stronę Internetową zna się na biznesie, który chce na tej stronie przedstawić i tak na przykład jeżeli jest dentystą, to zna się na prowadzeniu gabinetu dentystycznego, a jeżeli zajmuje się produkcją mebli – to zna się na tej produkcji. Natomiast zamawiający z pewnością nie jest specjalistą z dziedziny IT, ponieważ gdyby nim był to nie zamawiałby usługi budowy strony internetowej.
  2. Firma tworząca strony internetowe z pewnością jest specjalistą w zakresie IT, ale nie musi nic wiedzieć o prowadzeniu wspomnianego wcześniej przykładowego gabinetu dentystycznego, czy też firmy produkującej meble.

Z powyższego wynika, że dla wykonania dobrego serwisu internetowego najlepiej będzie aby jedna strona nie wchodziła w buty drugiej strony. A to oznacza, że każdy musi się zająć w tym na czym się zna.

Wzajemne zrozumienie warunkiem stworzenia dobrej strony internetowej

Zleceniodawca powinien opowiedzieć na czym polega jego biznes, co chce przedstawić na stronie i w ogóle jaki jest cel tej strony. Na przykład – czy strona ma być tylko zwykłą wizytówką, czy ma być sklepem, czy też ma być dużą stroną informacyjną. Ważne jest także określenie komu i czemu ma służyć taka strona internetowa, np. czy ma służyć tylko do prezentowania informacji klientom pozyskanym z innych źródeł, czy – wręcz odwrotnie – ma sama zdobywać nowych klientów. Aspektów które należy rozważyć jest wiele, ale my jako projektanci strony internetowej z pewnością o nie dokładnie dopytamy.  Po przeprowadzeniu wywiadu, przedstawimy wstępną wycenę, która w wyniku ostatecznych uzgodnień może zostać skorygowana.

 

Przykładowe wyceny

Strona BASIC

Responsywna wizytówka firmy
499 PLN

W wersji Basic otrzymasz w pełni funkcjonalną stronę internetową, która będzie posiadać formularze kontaktowe Mapy Googla, CMS umożliwiający dodawanie dowolnych treści.

SKLEP

Doskonały sklep internetowy
998 PLN

Zacznij zarabiać w internecie i uruchom swój własny sklep. Już wersja podstawowa pozwala sprzedawać nieograniczoną ilość towaru. Rozbudowane wersje przyjmują płatności online i wystawiają faktury. Przyjazny mobilom.

AGENCJA / PORTAL

Responsywna wizytówka firmy
800 PLN

Strony dedykowane agencjom nieruchomości, i tym którzy chcą otworzyć lokalny portal z ogłoszeniami nieruchomości na sprzedaż, lub do wynajęcia. Import i eksport ofert. Pozycjonowanie.